AHLAN WASAHLAN ya sodiqoti ..!

selamat datang ke blog ana .. semoga kita dapat sama
sama menyebarkan agama ALLAH !! selamat berjuang dan salam ukhuwah ..!




Sunday, January 22, 2012

~MY BELOVED FRIENDS~


MY BELOVED FRIENDS ~

gambar paling besar (gambar kelas) itu ialah kelas aku (2KAA2) untuk tahun 2011 ..! aku sayang semua kawan-kawan aku yang satu kelas dengan aku dulu ni .. cumasegelintir sahaja yang aku tak berapa 'sayang' .. hehe .. sorry to say my dear , ea ? huhu
semua kawan-kawan aku yang aku upload gambar diorang ni lerr yang aku paling suka jadik member diorang ..! diorang ni baik , kadang2 mengada pun ada ..! tapi itu lah adat orang berkawan , ye tak ??
I LOVE YOU ALLS VERY DEEP IN MY HEART .!!!!!!!!
korang semua kena tahu , aku sayang giler2 kat korang tau , bukan main2 ..! that's why , aku susah sikit nak marah2 korang .. :)
WE'RE FRIENDS UNTILL FOREVER ..!!!!

No comments:

Post a Comment