AHLAN WASAHLAN ya sodiqoti ..!

selamat datang ke blog ana .. semoga kita dapat sama
sama menyebarkan agama ALLAH !! selamat berjuang dan salam ukhuwah ..!




Sunday, January 1, 2012

JIKA AKU MATI DAHULU ..

jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan menjadi peneman sebelum tiba ajalku?

jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan mengajar aku mengucap syahadah?

jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan memandikan aku nanti?

jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan tolong mengebumikan aku?

jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan mendoakan rahmat ke atas rohku?

jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan menangis kerana permegianku?

jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan menyimpan gambar-gambarku di dalam diarimu?

jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan memaafkan segala dosa-dosaku padamu?

jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan mengenang kenangan bersama daku?

jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan tolong kemaskan barang-barang aku yang bersepah tu?

dan yang paling aku pinta,
jika aku mati dahulu,,
adakah kau akan membenciku?
adakah kau akan tetap sayangkan aku?
adakah kau tetap ingatkan aku?
adakah kau mendoakan aku?
adakah kau jadikan namaku sebahagian daripada doamu?
adakah??

jika aku mati dahulu,,
aku ingin kau melakukan yang lima di atas untukku..
aku tidak mengharap yang selebihnya...

No comments:

Post a Comment