AHLAN WASAHLAN ya sodiqoti ..!

selamat datang ke blog ana .. semoga kita dapat sama
sama menyebarkan agama ALLAH !! selamat berjuang dan salam ukhuwah ..!




Sunday, January 1, 2012

ANTARA ORANG DENGAN MANUSIA

ORANG : rambut u kertinting, sebeb tu u pakai tudung!
MANUSIA : lebih nyaman pakai tudung daripada freehair macam kau. rebond je kot
rambut kau tu.. tak asli tak asli
...
ORANG : pakai baju jarang2, cantik! laki boleh tergoda dengan body i yang slim ni
MANUSIA : habis tu, apa yang tinggal lagi untuk suami kau?!

ORANG : mekap tebal2, baru cun! taklah pakai purdah macam u! malu tunjuk muka
u yang hodoh lah tu!
MANUSIA : lebih rela aku sembunyikan wajah aku daripada dipandang lelaki
daripada mekap macam opera cina sebab nak tutup cela MACAM KAU.

ORANG : ewww, pakai tudung labuh, baju labuh, nak cover body u yang gemuk tu
lah tu!
MANUSIA : lagi selesa pakai camni daripada pakai ketat2 macam sosej!

ORANG : pakai stokin, kaki tak lawa lah tu! berkurap!
MANUSIA : berkurap pun, pandai aku cover. kau? kaki berkudis pun nak pakai skirt

ORANG : pakai sarung lengan, tak nak orang nampaklah tu tangan u yang keras tu
MANUSIA : baguslah, sebab aku nak suami aku je yang tengok dan pegang tangan
aku bila kahwin nanti

ORANG : wah, ada ustazahlah!! macam ustazah pilihan!
MANUSIA : kesian aku kat kau.. agaknya kalau takde rancangan tu, kau tk tahu kan
apa tu ustazah?! simpati doe kat kau..

ORANG : ele, pakai macam ni bukan baik pun!
MANUSIA : better lagi aku nak pakai macam ni, kau nak?

ORANG : ele, mulut mencarut juga!
MANUSIA : aku ke kau? mulut aku ni untuk sebut nama ALLAH je. kau ada?

No comments:

Post a Comment