AHLAN WASAHLAN ya sodiqoti ..!

selamat datang ke blog ana .. semoga kita dapat sama
sama menyebarkan agama ALLAH !! selamat berjuang dan salam ukhuwah ..!




Sunday, January 1, 2012

ANTARA JANTAN DAN LELAKI

ANTARA JANTAN DAN LELAKI ;

♥ apabila nampak gambar seksi awek kat facebook,,
JANTAN : awak comellah , saya suka !! (dengan love berjuta2)
LELAKI : ASTAGHFIRULLAHALA'ZIM .. aurat2 !!
...
♥ apabila nampak awek gila cun tambah seksi,,
JANTAN : pergghh ,, awek cun siottt !! usha jom !! aku dah takleh tahan lagi dok !
LELAKI : (tutup mata, terus blah sambil mengucap)

♥ apabila belajar,,
JANTAN : bosan gila study ! ponteng jela~
LELAKI : dah besar nanti, kalau aku tak belajar, tak dapat kerja bagus, camne nak sara anak bini? study2 !!

♥ apabila nampak perempuan berjubah, bertudung labuh,,
JANTAN : hahaha, gila ar! ada ustazah siot !! macam selimut aku tengok !
LELAKI : SUBHANALLAH ,, cantiknya ciptaan ALLAH yang sopan ini .. semoga isteriku begitu juga ..

♥ apabila malam,,
JANTAN : kau tunggu je. malam ni kita rempit 50 kilometer non stop ! pergi pub , minum sampai muntah !!
LELAKI : malam ni aku nak habiskan baca satu juzuk AL-QURAN ..

♥ apabila digoda awek,,
JANTAN : ok , no hal ! malam ni jumpa ! sayang you baby ! muuahh !
LELAKI : maaf , saya tak mahu bercinta sebelum kahwin .. saya nak perbanyakkan dulu cinta saya pada ALLAH ..

♥ apabila bekerja,,
JANTAN : settle ! gaji aku ni , boleh aku buat joli satu malam ! haha .. semua betina aku tibai !!
LELAKI : ALHAMDULILLAH . aku nak simpan gaji ni untuk masa susah aku ..

♥ apabila berkahwin,,
JANTAN : ah, kau dah tak cantik ! aku boring ngadap muka kau je ! blah la !
LELAKI : sayang , abang akan jaga sayang dan anak2 kita sampai hujung nyawa abang ..

so , korang rasa ,, korang JANTAN ke LELAKI ?? fikir2kanlah ~
tekan LIKE dan komen kalau LELAKI ! sila kutuk note ini kalau JANTAN !

1 comment: