AHLAN WASAHLAN ya sodiqoti ..!

selamat datang ke blog ana .. semoga kita dapat sama
sama menyebarkan agama ALLAH !! selamat berjuang dan salam ukhuwah ..!




Monday, January 2, 2012

MAAFKANKU WAHAI SAHABAT ..

~semalam aku tertumpahkan air kau, aku minta maaf.
~semalam aku terkoyakkan buku kau, aku minta maaf.
~semalam aku terambil makanan kau, aku minta maaf.
~semalam aku tertolak kau, aku minta maaf.
~semalam aku terpatahkan pensil kau, aku minta maaf.
~semalam aku terbaling barang-barang kau, aku minta maaf.
~semalam aku terpijak beg kau, aku minta maaf.
~semalam aku tercampak kasut kau, aku minta maaf.
~semalam aku aibkan kau depan orang, aku minta maaf.
~semalam aku marah-marah kau, aku minta maaf.
~semalam aku gaduh dengan kau, aku minta maaf.
~semalam aku mengutuk kau, aku minta maaf.
~semalam akau fitnah kau, aku minta maaf.
~semalam aku tampar kau, aku minta maaf.
~semalam aku ejek kau, aku minta maaf.
~semalam aku tipu kau, aku minta maaf.
~semalam aku tersepak kau, aku minta maaf.

tapi....
hari ini aku datang meminta beribu keampunan daripada kalian. aku mohon pada kalian. aku tahu aku banyak buat salah. tapi tolonglah maafkan aku. tolonglah. ringankanlah bebananku. ampunkanlah dosa-dosa silamku. mengertilah kalian. kemaafan daripada kalian amat bererti buatku. aku pinta sekali lagi, maafkanlah segala dosa-dosaku terhadap kalian selama ni. maafkan sebelum nafasku terhenti.

2 comments:

  1. ...semalam kau terpijak cermin mata aku, kau minta maaf..

    xdeke?

    hha

    ReplyDelete
  2. yela2 ,,, anggp jelhaa ad eak ?? kahkahkah ~ pape un ,, s0we yep pwen ~~

    ReplyDelete